Comisiones Obreres d'Asturies | 29 marzo 2024.

Compromisu cola llingua

• El sábado, 6 d'abril, en Xixón, na manifestación entamada pola Xunta pola Defensa de la Llingua, ye bien importante reivindicar lo nueso, la llingua y la cultura d'un pueblu

Pa CCOO la llingua asturiana ye'l patrimoniu cultural más valiosu que tenemos n'Asturies, amás de ser l'únicu dafechamente popular. Participa davezu nos actos reivindicativos pola oficialidá (manifestaciones, xornaes como'l Día de les Lletres Asturianes?) y a traviés del so Sindicatu d'Enseñanza apuesta pol so usu nes aules, pola especialidá pa l'asignatura de Llingua y Lliteratura Asturiana y pola devolución de les cuatro hores llectives a la selmana en Bachilleratu.

28/03/2019.
Compromisu cola llingua

D'esta miente, d?acordies colos documentos aprobaos nel XII Congresu rexonal, CCOO comprométese a ?promover  l?usu de la llingua asturiana, reivindicando la so oficialidá y normalización?. Arriendes d'esto, tien d'ameyorase la so enseñanza, ?aumentando la ufierta como optativa na etapa educativa d'Educación Infantil?. Tamién, dende'l sindicatu ?hemos defender los  derechos civiles pa que la ciudadanía pueda emplegar l'asturianu pa dirixise a l'Alministración?.

Nel debate sobre la normalización, CCOO d'Asturies tien clara la so postura: la oficialidá. ?Si queremos qu'un patrimoniu cultural nuestru sobreviva, hemos cuidalo y facelo oficial?, recalca José Manuel Zapico, secretariu xeneral.