CCOO D'ASTURIES POLA OFICIALIDÁ DEL ASTURIANU

• El 21 d"abril va facese n"Uviéu una manifestación pidiendo la oficialidá de la llingua asturiana na que van participar delles organizaciones sindicales, asociaciones cíviques y partíos políticos. CCOO va sumase a esta movilización, como yá fizo otres veces, aprovechando la ocasión pa renovar el so compromisu cola recuperación y la normalización del asturianu y el gallegoasturianu.

Los fechos asocedíos nos últimos meses faen más necesaria que nunca la nuestra participación. Mentanto que los informes emitíos pola UNESCO y los estudios sociollingüísticos presentaos nel 2017 alvierten de que"l marcu llegal vixente (la Llei d"usu y protección del asturianu) nun ye a garantizar la sobrevivencia de la llingua, que corre"l riesgu de perdese, el Gobiernu asturianu, Ciudadanos y el Partíu Popular opónense dafechu a la posibilidá de modificar l?Estatutu d?Autonomía d?Asturies pa da-y l?estatus xurídicu que precisa, que ye la oficialidá.

20/04/2018.
CCOO D"ASTURIES POLA OFICIALIDÁ DEL ASTURIANU

Arriendes d"ello, el PP ta llevando a cabu una ofensiva pa convencer a la ciudadanía de que la oficialidá nun ye buena p?Asturies, esperando sacar d?ello un beneficiu políticu. Estos ataques al asturianu nun son casuales: la llingua asturiana ye la llingua del pueblu, la llingua de la clase trabayadora, a la qu?ellos nunca representaron.
Por toes estes razones, CCOO d?Asturies yá manifestó nel mes de setiembre la so adhesión al Proyectu 2018 pola oficialidá del asturianu de la que lu presentó en Xixón la Xunta pola Defensa de la Llingua. Agora pidímosvos que vos axuntéis a la marcha que se va facer esti sábadu a les 12:00 h, con salida de la estación de RENFE d?Uviéu.
La llingua asturiana ye?l patrimoniu cultural más valiosu que tenemos n?Asturies, amás de ser l?únicu dafechamente popular. ¡Nun permitas que desapaeza!