La cai fala: oficialidá

• El sindicatu entornase na defensa de la so llingua, na oficialidá del asturianu

Como dixo José Manuel Zapico, de la secretaría xeneral de Comisiones Obreres d’ Asturies, pancarta en mano, al comenzar la manifestación, “güei 16 d'ochobre, ye un día históricu, tenemos que estar en la cai pola oficialidá. La llingua forma parte de la indentidá de los asturianos y asturianes, non puede perdese”.

16/10/2021.
Oficialidá

CCOO tuvo presente, como siempres fai, na gran manifestación de güei, con un compromisu firme de tola estructura. Bajo el lema, “pola oficialidá, la llingua la clase trabayadora”, el sindicatu percorrió les cais d´Uviéu.

La manifestación remató con un manifiestu nel que se diz que “falamos la llingua de los nuestros güelos y güeles, sí, pero queremos que seya la llingua de los nuestros nietos y nietes. Queremos que la decisión d’usar una llingua o otra respuenda a la opción individual de cada persona, ensin nengún estorbu llegal. Agora eso nun pue ser y tien que se solucionar. Los poderes públicos tán obligaos a poner los medios reconociendo la oficialidá d’asturianu y de gallego-asturianu. Na Xunta Xeneral hai mayoría abondo. Por fin, llegó la hora”.