Na concertación

• J. M. Zapico: “ Supón garantizar que, a lo llargo los vinientes cuatro años, Asturies va caminar na dirección correcta”

Güei roblamos la concertación. Como resaltó'l secretariu xeneral na so intervención: A lo llargo los últimos meses tuviemos por un ampliu y ambiciosu alcuerdu, que pon enriba la mesa midíes, proyectos y acciones empobinaes a dar respuesta a los problemes y retos d’Asturies

19/09/2024.

Firma del acuerdo de concertación

Ye asina: "Asturies necesita una estratexa de futuru pa siguir avanzando en derechos y bienestar, necesita invertir n’educación, sanidá y cuidaos, necesita avanzar n’igualdá y encariar el retu demográficu o da-y puxu a la emancipación xuvenil".

Aportuna Zapico: "Nun ye retórica". Y ye que "la historia recién d’Asturies amuésalo". "Equí los alcuerdos ente sindicatos, patronal y Gobiernu formen parte de l’axenda política de magar fai décades; sorrando la importancia del diálogu social, de la negociación y del alcuerdu en beneficiu de los y les trabayadores".